.

כח החיים מאחורי הקול

הנשימה והקול

הנשימה שלנו מחברת בין הגוף לנפש ומהווה את הקשר בין הישות הפיזית והרוחנית שלנו. הנשימה מתרחשת ברגע הנוכחי, מביאה אותנו אל הנוכחות, ופשוט מאפשרת לחיים לקרות ולהתפתח.

כל דבר חי משמיע צליל לפי הטבע שלו והצליל האופייני ביותר של בני האדם  הוא הקול. הקול שלנו הוא צליל חי ביותר, יש נשימה ונשמה מאחוריו כי לכוח החיים יש כוח יצירתי והשפעה מרחיקת לכת.

לקול שלנו יש מגנטיות ואווירה התלויים במצב ההוויה הפנימי שלנו, וגילוי קולנו פירושו לגלות את כל שכבות האישיות שלנו, ליצור קשר עם מי שאנחנו  באמת. באמצעות נשימה וגוון קול אנו יכולים לבנות את המקדש הפנימי של ההרמוניה, ללמוד לנוע עם הקול שלנו לתוך אזורים שונים בגוף,

לגבות ולאזן את הגוף האנרגטי שלנו.

השירה גורמת לנו להרגיש חלק ממשהו גדול יותר. דבר המאפשר לנו להדהד עם הסימפוניה האוניברסלית של הטבע.

תקשורת ברמת התדרים

עקרון התהודה

כל הקיום מבוסס על תופעת התהודה;

זהו אחד העקרונות החיוניים של ההרמוניה. ללא תהודה לא תהיה מוסיקה, מערכות יחסים או חיים. תהודה היא העיקרון של להגיב זה לזה, של התקשורת והקשר ברמת הויברציה. זה כל כך חיוני, אם כי לרובנו לרב אין מודעות על כך ואנו לוקחים את זה כמובן מאליו, כמו כוח הכבידה או חמצן.

הטבע ובני האדם קיימים בממדים רבים או ברמות חיים שונות. אנחנו כמו סימפוניה של אוקטבות רבות של רטט, תזמורת שלמה של שחקנים וזמרים שמכוונים זה לזה בהרמוניה מושלמת, לפחות כשאנחנו בריאים. בריאות היא מצב של הרמוניה או איזון של כל הפונקציות השונות של הגוף שלנו, החומר והנפש.

הצליל מגיע לכל המרחבים של הקיום שלנו ויש לו את הכוח להטעין את ההילה של האדם, לכוון ולאזן את השדה האנרגטי שלנו, להפעיל את זרימת האנרגיה, הדופק ואת זרימת הדם, וגם להיכנס אפילו לרמות העמוקות ביותר של הנשמה שלנו. חוויית מוסיקה מרפאה מכוונת אותנו ומעוררת תהודה חזקה יותר עם ההרמוניה האוניברסלית של כל הבריאה.

אוברטונים-מעבר בין העולמות

צלילים עיליים-״הנשמה של הטון״

ה overtones, או הצלילים העיליים, הם "הנשמה של הטון".

צלילים אלו מעבירים את הדקויות ואת האיכויות העדינות של קול. באמנות של שירת אוברטונים, הקולות פנימיים האלה, או המימד הפנימי של הצליל מתגלה. אנחנו לומדים להקשיב לתוך כל הדקויות האלה, לשמוע את השכבות השונות של האוברטונים וללמוד להגביר צלילים בודדים ולהוציא אותם החוצה בבירור. אלה הם האוברטונים הנשמעים בשירה. זה דורש שינוי של הקשבה וגישה; מעבר של מיקוד להאזנה פנימית יותר, הרחק מהיחסים החיצוניים של הצליל, לעבר היחסים הפנימיים והמנגינות שכבר נמצאים שם, בתוך עקרון המוסיקה והצלילים. כל צליל מוטען על ידי אלמנט מסוים והוא משדר את האיכות הספציפית שלו.

צליל הוא כמו מיכל הנושא את המסר האמיתי שניתן לו, כוס ריקה מלאה בכל מה שאנחנו שופכים לתוכו. קולות ממקור חי, מנוגנים או מושרים, הם תמיד עצמתיים יותר, בגלל שהם טעונים עם פראנה או כוח חיים. האוברטונים הם המטריצה ​​הפנימית של הצליל והבריאה, ה"סולם הטבעי" האמיתי של המוסיקה והחיים ושער לידע ולמיסתורין.

הרמוניה אוניברסלית

איזון מושלם בין חושך לאור

מוסיקה היא שער אל תוך תעלומת ההרמוניה הנצחית.

היא יכולה לפתוח בפנינו עולם של ידע אינסופי ואמיתי ולהביא אותנו להבנה של הרמוניה אוניברסלית כחוק הנסתר של הבריאה והחיים. מעבר לכל ההבדלים התרבותיים והדתיים, מעבר לאומה ומקצוע, מעבר לגזע, מין וגיל יש געגועים שכולנו מכירים, הכמיהה להרמוניה. הרמוניה המורכבת מתוך תהודה ודיסוננס; העיצוב מביא יציבות ונוחות, דיסוננס מבטא אי נוחות ומתח;

הרמוניה היא האיזון של שניהם. איזון מושלם של אור וחושך. הרמוניה היא לתת ולקחת, ליצור ולהגיב, לפעול ולצפות, לדבר ולהקשיב, לקום וליפול, לאהוב ולהיות נאהב, למצוא את המקום שלנו ואת הכוונון בתוך הסימפוניה המופלאה של החיים. נאמר אם כך, שהרמוניה היא המוסיקה של הנשמה שלנו.  

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.